Einde seizoen

Elk jaar begin juni nadert het einde van het repetitieseizoen van het EMK. Er zijn al wat meer stoelen leeg en de motivatie om te repeteren is wat tanende. De laatste repetitieavond bestaat uit een halve avond zingen van verzoeknummers, de andere helft bestaat uit napraten met een drankje aangeboden door het bestuur.

Na de laatste repetitie is er nog een slotavond, voor koorleden en eventuele partners. Ook nu weer op het gastvrije erf van Jaap en Arda Kwant. Daar had het bestuur van het koor wel een envelop (inhoud voor Oekraïne) en bloemen voor over! Ook nu weer met een loterij, goed voor een kleine €600,- inkomsten, met een kampvuur en reuze veel gezelligheid. De voorzitter blikte terug op de afgelopen tijd en noemde enkele leden die recent afscheid hebben genomen van het koor. Onder hen Steven Visser een boegbeeld van het EMK, die meer dan 50 jaar lid is geweest.

Bijdrage aan Koningdag 2024

Het Ermelo’s Mannenkoor heeft dit jaar op verzoek meegewerkt aan de aubade op Koningsdag. Begeleid door Harmonieorkest Excelsior o.l.v. Arjan Rutten zongen we het Wilhelmus en het Ermelose Dorpslied. Jan de Roo legde de sfeer in een paar mooie foto’s vast.

20240427 ROO02502

20240427 ROO02503