Prachtig muzikaal pallet

Afgelopen vrijdag heeft het Ermelo’s Mannenkoor meegewerkt aan een dankavond in de Grote Kerk in Dordrecht. In de aankondiging werd een prachtig muzikaal pallet beloofd. Dat bleek geen woord teveel gezegd. In de prachtige entourage die deze indrukwekkende kerk is werd onder de bezielende leiding van Ab Weegenaar een zeer gevarieerd muzikaal programma ten gehore gebracht. De avond was georganiseerd door Marco de Keizer die tevens zijn 45-jarig jubileum als organist vierde. Marco is een leerling van Ab en noemt hem in het programmaboekje zijn muzikale vader.

Het was een voorrecht om als EMK bij te mogen dragen aan deze avond. Een mooie opmaat ook voor ons jubileumconcert in december!

De verwachting is dat er binnenkort via YouTube een en ander terug te zien is van deze avond. Wij zullen u daar dan over informeren.

Dordrecht 2023 1