Zangmiddag met Mannen- en Nonnenkoor

Afgelopen zaterdag 23 september was de Maranathakerk weer goedgevuld voor de inmiddels traditionele zangmiddag voor ouderen. Deze middag was georganiseerd door het Ermelo’s Mannenkoor en naast de zang was ook het vervoer van een heleboel gasten verzorgd door leden van het koor. Het koor klonk prima o.l.v. Ab Weegenaar, de liederen waren gevarieerd en klonken goed in de kerkruimte. Bert Elbertsen op de vleugel zorgde voor uitstekende begeleiding. De gasten genoten en werden geraakt. Op het programma stond ook een muzikaal intermezzo. Tot verrassing van velen bleek dit het Nonnenkoor te zijn van Arda Konings, die ook de presentatie van de zangmiddag in handen had. Zij brachten enkele swingende liederen ten gehore.

DSC 0324 1

DSC 0321 1